pimp your ride

Den 28e oktober fick jag hem ett par Crank Brothers Candy 3 som jag tänkte köra på 2011. Kört de på crossen de tävlingarna som gått efteråt förra året men sen har de varit inomhus. Idag la ja ut de på annons och inom en halvtimme så var de sålda till en annan Jonas.

Istället väntar jag på ett par vita Candy 2Ti ifrån Allebike i stil med:

De hade rea på de nu så passade på att slå till, bra tips om ni klarar av de gamla pedalerna med bussningar på insidan som behövs bytas med jämna mellanrum. 1800kr. Evalds MTB rear de för 2190kr och skriver nypris på 2897kr.

Vikten ska ligga på 252g enligt Crank Brothers men tveksam då jag såg ett par på en våg som visade 276g. Lättare än mina 307g Candy3 och grymt mycket snyggare oavsett.

Vill ni också pimpa er cykel men kör racer och Sram tycker jag ni ska köpa ett par fina hoods av mig. Har ett par vita och ett par röda över som jag säljer för 100kr/paret. Original så bra passform:

bara att skicka ett mejl till jonas@cerro.dk isåfall

One thought on “pimp your ride

Kommentera

